ARVR

הדרך החדשה והנגישה לכל תלמיד

ניתן ללמוד ולהדריך כל אחד בכל מקום ובכל זמן בקלות

01

תהליך

מסעה של דבורה

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
02

תהליך

סיור בבית המקדש

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
03

תהליך

הכרת גוף האדם – הפעם מבפנים

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
04

תהליך

כוכבי לכת, גלקסיות ומה שבניהן

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
05

תהליך

כוכבי לכת, גלקסיות ומה שבניהן

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
06

תהליך

היכרות עם השואה - אנימציה

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
07

תהליך

טיול במקומות בעולם

נוכל לתת לתלמידים שלנו ערך מוסף, חוויתי מהנה ומלמד. נוכלל מוד ביולוגיה בעזרת דבורה שתסתובב איתנו בין הפרחים ותסביר על האבקה, נוכל לראות את בית המקדש ולהבין מהכוהנים איך מה עשו על המזבח, לטייל בין כוכבי לכת ועוד.
08

תהליך

לימוד אנגלית – אוצר מילים

ללמוד במציאות מדומה נוגע בכלכך הרבה חושים שהלימוד נעשה מאוד אימרסיבי והתלמיד נהנה מלימוד עומק שמשאיר חותם ונחקק בזיכרון. הלימוד מאוד קל ברגע שאפשר ממש להסתובב במרחבים, ללמוד על חפצים ולנהל דו-שיח מתוכנן עם העוברים ושבים. כמו כן הלימוד עוזר לביטחון ולהעצמה האישית בנושא הנלמד ובכלל.
09

תהליך

דו שיח - אנגלית

ללמוד במציאות מדומה נוגע בכלכך הרבה חושים שהלימוד נעשה מאוד אימרסיבי והתלמיד נהנה מלימוד עומק שמשאיר חותם ונחקק בזיכרון. הלימוד מאוד קל ברגע שאפשר ממש להסתובב במרחבים, ללמוד על חפצים ולנהל דו-שיח מתוכנן עם העוברים ושבים. כמו כן הלימוד עוזר לביטחון ולהעצמה האישית בנושא הנלמד ובכלל.
10

תהליך

דקדוק - אנגלית

ללמוד במציאות מדומה נוגע בכלכך הרבה חושים שהלימוד נעשה מאוד אימרסיבי והתלמיד נהנה מלימוד עומק שמשאיר חותם ונחקק בזיכרון. הלימוד מאוד קל ברגע שאפשר ממש להסתובב במרחבים, ללמוד על חפצים ולנהל דו-שיח מתוכנן עם העוברים ושבים. כמו כן הלימוד עוזר לביטחון ולהעצמה האישית בנושא הנלמד ובכלל.
11

תהליך

אימון על ספיץ

ללמוד במציאות מדומה נוגע בכלכך הרבה חושים שהלימוד נעשה מאוד אימרסיבי והתלמיד נהנה מלימוד עומק שמשאיר חותם ונחקק בזיכרון. הלימוד מאוד קל ברגע שאפשר ממש להסתובב במרחבים, ללמוד על חפצים ולנהל דו-שיח מתוכנן עם העוברים ושבים. כמו כן הלימוד עוזר לביטחון ולהעצמה האישית בנושא הנלמד ובכלל.
12

תהליך

דו שיח – מעגל חברים

העצמה של תלמיד הוא נושא חשוב ביותר! ובמציאות מדומה מתאפשר לנו לגעת בזה בכל הכח. כאשר תלמיד יכול להעמד מול כיתה – שוב ושוב, לתרגל דיבור מולם, ניהול שיח במעגל חברתי, עמידה מול קהל, מפגש חברים ועוד.
13

תהליך

הצגה מול הכיתה

העצמה של תלמיד הוא נושא חשוב ביותר! ובמציאות מדומה מתאפשר לנו לגעת בזה בכל הכח. כאשר תלמיד יכול להעמד מול כיתה – שוב ושוב, לתרגל דיבור מולם, ניהול שיח במעגל חברתי, עמידה מול קהל, מפגש חברים ועוד.
14

תהליך

שיחה עם המורה

העצמה של תלמיד הוא נושא חשוב ביותר! ובמציאות מדומה מתאפשר לנו לגעת בזה בכל הכח. כאשר תלמיד יכול להעמד מול כיתה – שוב ושוב, לתרגל דיבור מולם, ניהול שיח במעגל חברתי, עמידה מול קהל, מפגש חברים ועוד.
15

תהליך

עמידה מול קהל

העצמה של תלמיד הוא נושא חשוב ביותר! ובמציאות מדומה מתאפשר לנו לגעת בזה בכל הכח. כאשר תלמיד יכול להעמד מול כיתה – שוב ושוב, לתרגל דיבור מולם, ניהול שיח במעגל חברתי, עמידה מול קהל, מפגש חברים ועוד.
16

תהליך

סיור והסברים כמורה דרך בטיול

העצמה של תלמיד הוא נושא חשוב ביותר! ובמציאות מדומה מתאפשר לנו לגעת בזה בכל הכח. כאשר תלמיד יכול להעמד מול כיתה – שוב ושוב, לתרגל דיבור מולם, ניהול שיח במעגל חברתי, עמידה מול קהל, מפגש חברים ועוד.
17

תהליך

הפגת מתחים, חרדות מבחן

העצמה של תלמיד הוא נושא חשוב ביותר! ובמציאות מדומה מתאפשר לנו לגעת בזה בכל הכח. כאשר תלמיד יכול להעמד מול כיתה – שוב ושוב, לתרגל דיבור מולם, ניהול שיח במעגל חברתי, עמידה מול קהל, מפגש חברים ועוד.
18

תהליך

רעידת אדמה – מה עושים?

במצבי חירום – מאוד קשה להשתלט על קבוצת תלמידים. לכן כלכך חשוב לאמן אותם לפני, לעשות סימולציות ולהעמיד אותם מול מצבי אמת – גם בשביל לאמן אותם, אך גם בשביל להוריד אתמפלס החרדה, לאפשר להם לקחת אחריות ולדעת מה לעשות ואיך להתנהג.. מציאות מדומה מאפשרת לעשות את כל זה ועוד – כאשר תלמיד יכול להתנסות ברעידת אדמה "אמיתית", כיבוי אש עם מטף, מה עושים כשיש צונאמי ואפילו החייאה במקרה הצורך. אז – כדי להתכונן להכל. אנחנו כאן.
19

צונאמי – למה זה קורה ודגשים להתנהלות

20

תהליך

כיבוי אש – מקרה של שריפה

במצבי חירום – מאוד קשה להשתלט על קבוצת תלמידים. לכן כלכך חשוב לאמן אותם לפני, לעשות סימולציות ולהעמיד אותם מול מצבי אמת – גם בשביל לאמן אותם, אך גם בשביל להוריד אתמפלס החרדה, לאפשר להם לקחת אחריות ולדעת מה לעשות ואיך להתנהג.. מציאות מדומה מאפשרת לעשות את כל זה ועוד – כאשר תלמיד יכול להתנסות ברעידת אדמה "אמיתית", כיבוי אש עם מטף, מה עושים כשיש צונאמי ואפילו החייאה במקרה הצורך. אז – כדי להתכונן להכל. אנחנו כאן.
21

תהליך

החייאה – עזרה ראשונה

במצבי חירום – מאוד קשה להשתלט על קבוצת תלמידים. לכן כלכך חשוב לאמן אותם לפני, לעשות סימולציות ולהעמיד אותם מול מצבי אמת – גם בשביל לאמן אותם, אך גם בשביל להוריד אתמפלס החרדה, לאפשר להם לקחת אחריות ולדעת מה לעשות ואיך להתנהג.. מציאות מדומה מאפשרת לעשות את כל זה ועוד – כאשר תלמיד יכול להתנסות ברעידת אדמה "אמיתית", כיבוי אש עם מטף, מה עושים כשיש צונאמי ואפילו החייאה במקרה הצורך. אז – כדי להתכונן להכל. אנחנו כאן.

איך VR יכול לעזור גם לך?

השאר שם וטלפון ונחזור אלייך עם כל הפרטים

איך VR יכול לעזור גם לך?

השאר שם וטלפון ונחזור אלייך עם כל הפרטים

לייעוץ טכנולוגי ראשוני במתנה!

מלאו את הטופס ונשמח לשוחח ❤️

Group 1000006859